SIA “Daugavpils satiksme” jaunā gada apņemšanās un uzlabojumu plāni

2025. gada sākumā SIA "Daugavpils satiksme" sev izvirzījusi apņemšanās un savas darbības uzlabojumu plānus, kas vērsti uz pakalpojumu kvalitātes un pasažieru komforta paaugstināšanu.

1. solis ir elektroniskās biļešu sistēmas ieviešana, kas ļaus norēķināties par sabiedriskā transporta pakalpojumiem ne tikai ar tradicionālajām metodēm, bet arī ar maksājumu kartēm un izmantot citas mūsdienīgas iespējas. Pašlaik norisinās iepirkuma procedūra, kas ilgs līdz 29. janvārim.

Šis iepirkums notiek jau trešo reizi, jo uzdevuma sarežģītības dēļ bija rūpīgi jāpārstrādā tehniskā specifikācija. Izmaiņas tika veiktas, lai nodrošinātu maksimālu skaidrību potenciālajiem pretendentiem un izveidotu augstas kvalitātes risinājumu, kas kalpotu gan pilsētas iedzīvotājiem, gan viesiem. Tādējādi tiek veikti visi nepieciešamie soļi, lai jaunā biļešu sistēma būtu praktiska, moderna un atbilstu pilsētas sabiedriskā transporta vajadzībām.

2. solis ir uzņēmuma mājaslapas modernizēšana, padarot to lietotājiem ērtāku un informatīvāku. Jaunajā platformā būs pieejami digitalizēti transporta kustības saraksti, reāllaika karte, kas ļaus sekot līdzi transportlīdzekļu atrašanās vietai, paziņojumi par jebkādām izmaiņām vai kavējumiem, kā arī nodrošinot palīgrīkus cilvēkiem ar redzes traucējumiem, tajā skaitā iespēju klausīties mājaslapas saturu audio versijā. Lai realizētu šo projektu, SIA “Daugavpils satiksme” piedalās digitalizācijas programmās Latvijas Digitālajā akseleratorā un Eiropas Digitālo inovāciju centrā. Šie projekti tiek līdzfinansēti no Eiropas Savienības fondu līdzkeļiem.

3. solis ir īpašs projekts vēstures cienītājiem – vecās tehnikas ekspozīcija, kurā būs iespējams apskatīt Daugavpils sabiedriskā transporta attīstības vēsturi un iepazīties ar uzņēmuma tehnisko mantojumu. Plašāk šeit.

4. solis – SIA "Daugavpils satiksme" meklē iespējas modernizēt tramvaju parku. Plašāk šeit.

Šie un citi uzlabojumi apliecina SIA "Daugavpils satiksme" pilnvērtīgu apņemšanos atbalstīt pilsētas iedzīvotājus un viesus, nodrošinot ērtu un mūsdienīgu sabiedrisko transportu, kas pielāgots atbilstoši 21. gadsimta tehnisko un komforta prasību un risinājumu līmenim.