Komunikācija ar pasažieriem ļauj uzlabot pakalpojumu kvalitāti
SIA “Daugavpils satiksme” 2024. gadā saņēma 27 oficiālus iesniegumus, kuros pasažieri informēja par, viņuprāt, neatbilstošu uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas gadījumiem. 11 sūdzības tika atzītas par pamatotām. Šīs atsauksmes palīdzēja uzņēmumam uzlabot sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāti.
Uzņēmuma mērķis ir veidot caurspīdīgu un efektīvu komunikāciju ar pasažieriem, laikus risinot radušās problēmas, tajā skaitā, uzlabojot pilsētas sabiedriskā transporta kustību un pasažieru pārvietošanās pozitīvo pieredzi.
Kā tiek izskatīti problēmjautājumi?
- Katrs oficiāli saņemtais iesniegums, kas parakstīts ar roku vai e-parakstu, tiek rūpīgi izvērtēts, analizējot situāciju un iesaistīto pušu viedokļus.
- Ja problēmjautājums tiek atzīts par pamatotu, tiek veikti nepieciešamie pasākumi problēmas novēršanai. Iesniedzējs saņem atbildi par pieņemto lēmumu un veiktajiem pasākumiem.
- Balstoties uz saņemtajām atsauksmēm, tiek īstenoti uzlabojumi, lai līdzīgas situācijas nākotnē neatkārtotos.
Aicinām pasažierus dalīties ar savu dažādo pieredzi un gadījumiem, kas ietekmē SIA “Daugavpils satiksme” pakalpojumu kvalitāti, lai kopīgi censtos uzlabot sabiedriskā transporta pakalpojumu atbilstību tam kvalitātes līmenim, kādu mēs kopīgi vēlētos redzēt Daugavpilī.
Kā iesniegt savas problēmsituācijas aprakstu, plašāk aprakstīts šeit.